.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران ؛
اولین همایش نخبگان، مدیران برجسته و چهره های موثر نکایی برگزار شد
شمال نیوز: نخستین "همایش نخبگان، مدیران برجسته و چهره های موثر نکایی در داخل و خارج کشور" با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، جمع کثیری از نخبگان، مسئولین و مدیران اجرایی استان در مجموعه ساحلی شهید آبشناسان شهرستان نکا برگزار شد.

شمال نیوز: نخستین "همایش نخبگان، مدیران برجسته و چهره های موثر نکایی در داخل و خارج کشور" با حضور نماینده ولی فقیه ، جمع کثیری از نخبگان، مسئولین و مدیران اجرایی استان در مجموعه ساحلی شهید آبشناسان شهرستان نکا برگزار شد.

uvs140214-005

 

به گزارش شمال نیوز، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ظرفیت های کم نظیر در استان ضریب بالای امنیت شرق مازندران می باشد که توسط نیروهای خلاق در این شهرستان ها میسر شد.

 احمدعلی مقیمی افزود: هم اکنون شهرستان نکا با ایده ای نو در جهت اینکه در گام اول از گردهمایی نخبگان و مدیران اثرگذار و بعد از آن ظرفیت ها و تنگناهای شهرستان را مشخص نماید تا در این راستا بتواند براحتی از اندیشه و تفکرات نخبگان استفاده نماید.

وی ابراز داشت: ما در برهه ای از زمان قرار گرفتیم که تحریم های ظالمانه اقتصادی فشار سنگینی بر کشورمان گذاشته وشهرستان نکا هم از این قاعده مستثنی نیست از همین رو فکر، اندیشه و دانش فنی شما نخبگان می تواند نجات بخش این دوره از زمانی در کشور باشد.

مقیمی شناخت محدودیت های بارز شهرستان واستان را درگرو پیگیری و رفع مشکلات توسط مدیران ارشد استانی دانست و افزود: صدور مجوزهای بسیار طولانی ریشه در جهت گیری های طولانی دارد.

نماینده مردم شرق مازندران یکی از مشکلات بارز مازندران را فضای سبز برشمرد و بیان کرد:در اکثریت مناطق استان مازندران در زمینه فضای سبز از جمله جنگل ، مراتع ومحیط زیست مواجهیم که باید در این راستا مدیران و مسئولان در جهت رفع مشکل تدبیر نمایند تا مانع از بین رفتن سرمایه سبز دراستان شوند.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری از سدگلورد در اینده ای نزدیک خبر داد و افزود: از 86 واحد صنعتی 40 واحد در شهرک صنعتی در حال فعالیت می باشند که از این بین 11واحد درحال ساخت و 34 واحد دیگر راکد می باشد که نیازمند اعتبارات است.

وی ادامه داد: از 40واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی نکا 726 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 159 میلیاردریال دیگر تسهیلات می باشد که تاکنون توانسته 908فرصت شغلی در شهرستان ایجاد نماید.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه در حوزه کشاورزی شهرستان نکا تاکنون هیچ تدبیری نشده است، خواستار احیای صادرات ،اجرای صنایع راکد و احیای کشتی سازی در شرق مازندران شد.

DSCN8303



ارتقا فرصت شغلی نکا در گرو پروژه های ورزشی

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزش مازندران در کشور به عنوان یکی از قطب های استراتژیک محسوب می شود که همین امر سبب سرآمد شدن ورزش این استان در سطح کشور شده است.
سید مناف هاشمی نیز دز این همایش با اشاره به برگزاری چنین همایشی در این شهرستان اظهار داشت: ابتکار وخلاقیت مسئولین نکا در طراحی وبرنامه ریزی این همایش ستودنی است.

وی مهمترین دلیل پیشرفت مدیران خبره و ارشد کشور را که از همین شهرستان شروع به کارنمودن را ثمره خون شهدا دانست.

هاشمی با اشاره به پتانسیل های ورزشی در نکا تصریح کرد: این شهرستان از نظر نیروی انسانی و ورزشکاران خبره از پتانسیل بالایی برخوردار است که با تقویت وارتقای زیر ساخت های ورزشی در سطح استان وشهرستان به خصوص مناطق محروم روستایی می تواند موقعیت بی شماری کسب نماید.

DSCN8299


وی ایجاد اشتغال وفرصت شغلی را مهمترین دغدغه و مشکل شمال کشور عنوان کرد و افزود: سرمایه گذاری در امور ورزش و ایجاد پروژه های ورزشی فرصت اشتغال را در شهرستان ها افزایش می دهد.

معاون مالی و پشتیبانی وزیر ورزش همچنین یکی از مهمترین مزایای سرمایه گذاری درصنعت ورزش را ایجاد اشتغال دربین جوانان دانست و اضافه کرد: برای ایجاد زمینه ،بستر و زیرساخت های ورزشی نیاز به ساخت باشگاه ها ،سالن ها و اماکن ورزشی می باشیم که سرمایه گذاران می توانند چنین زمینه هایی را براحتی در شهرستان فراهم آورند.

هاشمی با اشاره به بحران اخیر غرب مازندران تصریح کرد:در بحران اخیر دیده شد که چطور مردم غرب مازندران غافلگیر شدند و این مسئله نشان دهنده این امر می باشد که هنوز برخی از زیر ساخت ها در مازندران آماده نیست.

معاون وزیر ورزش وجوانان با اشاره به اینکه با توسعه ورزش در مناطق محروم جرم را کاهش می دهد خاطرنشان کرد:با افزایش سرمایه گذاران در این صنعت ورزش شهرستان و مناطق محروم می توان با جذب جوانان به سمت ورزش روحیه ورزشکاری را در بین آنان تقویت نمود و احتمال وقوع جرم را در سطح کشور کاهش خواهد داد.

 

DSCN8304


توانمندی نخبگان نکایی برای توسعه مازندران بکارگیری شود

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران گفت: انقلاب اسلامی با ویژگی همچون رنگ و بوی خدایی تحت هیچ شرایطی از مسیر واقعی اش منحرف نخواهد شد.

علیرضا یونسی رستمی در این همایش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب ماندگار تاریخ در250 سال اخیر بوده که هیچگاه از هدف ومسیر واقعی اش منحرف نشده است.

وی افزود:از انقلاب کبیر فرانسه که حدود 200 سال قبل از انقلاب اسلامی ایران بوده اکثر انقلاب ها در حوزه اجتماع  ومردم بوده است.

یونسی با اشاره به اینکه در تحلیل های ارزیابی انقلاب  همه انقلاب ها گذشته ریشه در مشکلات معیشتی واقتصادی داشتند تصریح کرد:تمامی انقلاب های دوره های ماقبل پیروزی انقلاب اسلامی با مشکل معیشتی روبرو بودند این درحالیست که زمانی مردم ایران اسلامی قیام کردند که کشورمان هیچ گونه مشکل اقتصادی را نداشته وارتش آن در اوج قدرت به سر می برد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران انقلاب اسلامی ایران را از دیگر انقلاب ها متمایز دانست وبیان کرد:اکثریت اندیشمندان وتحلیگران با بررسی در حوزه های اقتصادی وسیاسی انقلاب براین باور رسیدند که همه مولفه های انقلاب ،انقلابیست که اصالتا از همه انقلاب ای دیگر متمایز بوده براساس فطرت مردم پایدار وسازگار شد.

یونسی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ریشه در فطرت مردم ایران داشته وهمین امر سبب رنگ وبوی خدایی در انقلاب شد و با این تفاسیر و همچنین ویژگی هایی انقلاب اسلامی ایران تحت هیچ شرایطی هیچگاه از مسیر منحرف نمی شود.

 

uvs140214-002



200 نخبه در همایش نخبگان شناسایی شدند

فرماندار نکا گفت:200 نخبه نکایی تاکنون در همایش نخبگان شهرستان شناسایی شدند.

وی جذب وبه کارگیری نخبگان درراستای تولید علم در شهرستان،استفاده از دیدگاه ها و ارائه نقطه نظرات توسط نخبگان،مدیران و سرمایه گذاران از جمله بهترین فرصت جهت راهبردهای علمی شهرستان برشمرد.

رجبی بیان کرد:با ارائه دیدگاه های اساسی ، اصولی و منطقی و همچنین ارائه طرح های نو و بدیع تدوین توسعه شهرستان را باکمک نخبگان رقم می زنیم .

فرماندار نکا با اشاره به اهداف اولیه این همایش تصریح کرد: این همایش با هدف گردهمایی و شناسنامه دار نمودن نخبگان  و شناسایی ساختار و عناصر قدرت جهت پیشبرد توسعه نکا برگزار شد.

رجبی با بیان اینکه شهرستان نکا از ظرفیت های بسیار مناسبی برخوردار است افزود: شهرستان نکا در بخش صنعت ،کشاورزی ،گردشگری و صنایع دستی از ظرفیت ها وپتانسیل بسیار بالایی برخوردار است که باید با شناخت سرمایه گذاران در این حوزه ها مورد پیگیری قرار گیرد تا این شهرستان براساس چشم انداز1404 مسیر توسعه را طی کند.

 

DSCN8352

شاخص تولید علم دانشگاه علوم پزشکی مازندران به 1.5 رسید
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون شاخص تولید علم در این دانشگاه به 1.5رسید، این درحالیست که این رقم دو برابر شاخص تولیدات کشور را به خود اختصاص داده است.


دکتر محمد آزاد بخت در این همایش اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی مازندران با 12دانشکده ،400استاد و شش هزار دانشجو در 90 رشته تحصیلی به فعالیت می پردازد که بیش از نیمی از این دانشجویان دوره تخصصی وفوق تخصصی را در این دانشگاه می گذرانند.

  وی با اشاره به حوزه پژوهش دانشگاه علو پزشکی مازندران بیان داشت: در 10 سال اخیر این دانشگاه توانسته در رتبه های برتر کشور جای گیرد که همین امر به نوبه خود سبب ایجاد انگیزه بیشتر در بین پژوهشگران مازندرانی شده است.

 

DSCN8323


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ستاد دكتر در نكا 25 بهمن 1392
از برادر عزيز و انقلابي و بسيجي مخلص كه در همه دولتها مانند ستاره مي در خشد واينك در دولت راستگويان كه بحق بوجود فرماندار راستگويي هم چو او ميبالد تقدير و تشكر وافر داريم باشد كه خداوند همه اين عزيزان را با راستگويان محشور فرمايد
سوسو 25 بهمن 1392
بخدا خجالت بکشید اینها کجای نخبه بودن یکی بیاد اطلاع رسانی بکنه و بگه چه اتفاقاتی اونجا افتاده/ . آیا عضو شورای شهر عضو صنف ریس ادارات چهار نفر که دکتر و وکیل و مهندس میشن نخبه ؟؟؟؟؟ خروجی این همایش چی بود. ... چرا پول بیت المال هزینه می کنید .
نا شناس 26 بهمن 1392
شرمنده من در میان ااینها ندیدم کسی که کنکور خوبی داده باشه ... نخبگان را شناسایی نکردین هرکسی که تو سیاست تونست وارد بشه که نخبه نبوده یا صرفا به هر دلیلی بنگاه اقتصادی در دست دارد که نخبه نیست لطفا این واژه را صرفا برای افراد واقعی حفظ کنیم.
رضا 26 بهمن 1392
جناب آقای رمدانی با سلام کامنی که بنده صبح برای شما نوشتم را نگذاشته اید امیدوارم به خاطر حضور قطعاً ناخواسته پدر بزرگوار شهیدان طوسی در جلسه فوق نباشد اما جناب آقای رمدانی در جلسه فوق فردی شرکت داشت و به عمد به حضار اطلاع رسانی نشد که همان آرمانهای شهید طوسی و امثال ایشان را به بازی گرفته و حفظ نظام را که از اصلی ترین اهداف شهدا بود را به خطر انداخته بود برادر بزرگوار عده ای که از برکت این نظام ،امام و شهدا به نام و نشانی رسیده اند امروز با دعوت از فردی که هیچ ارتباطی نه به نکا و نه با نخبگان داشته اند به آرمانهای بلند شهیدان دهن کجی می نمایند باشد که خدا همه ما را شرمنده امام و شهدا نکند .
نا شناس 26 بهمن 1392
جز عده معدودی
نا شناس 26 بهمن 1392
با تشكر و خسته نباشيد به حاج اقا زائرومالي كه علاوه بر اينكه بكي از بانيان و نيز حامي مالي اين همايش ارزشمند بودند زمينه اشتغال دهها جوان نكايي را در كارخانه نسيم صباح مازند را فراهم كردند
نا شناس 26 بهمن 1392
سلام واقعا كار بسيار سنگيني است برگزاري اينگونه همايش چون ما در مياندرودبه فرماندهي مهندس رجبي انجام داديم وماهها زمان برد وخداروشكر همه راضي بودن .احسن به رجبي كه هميشه ابتكار داره. ارادتمنديم
نا شناس 26 بهمن 1392
حركت بسيار مدبرانه اي بود
واقعا خدا قوت گفت بايد گفت به اين فكر
مرد عملياتي استان مهندس رجبي ممنون نام شهر ما و بزرگان اين ديار پر قدمت رو احيا كردي
مراد 27 بهمن 1392
1-به تمسخر گرفتن نخبگان نکایی در این برنامه با برنامه ریزی به اصطلاح ستاد محرز بوده چرا که همه این ها برای سخنرانی مقیمی طراحی شده بود. 2- حضور هادی غفاری چهره نام آشنای جریان فتنه توهین به مردم و نخبگان نکا بود .... 3- هیچ نکایی اظهار نظر نکرد تا معلوم شود بالاخره نکا چه سهمی از این نشست دارد . 4- .... به جای منافع شهر به فکر تامین نظر ... 5- همایشی که 15 درصد آن شاید نخبه بوده باشند که البته جای بحث دارد ولی بقیه سیاهی لشکر بودند برای.... 6- عدم حضور امام جمعه نکا ... ....
نا شناس 27 بهمن 1392

بالاخره برای اولین بار در تاریخ نکا این همایش برگزار شد. دوستان کمی انصاف داشته باشید. بجای تقدیر از برگزاری این رویداد مهم لطفآ تخریب نکنید.
دوستدار واقعی شهرستان نکا باشید.
نا شناس 27 بهمن 1392
جای تقدیر و تشکر از دست اندر کاران این همایش داره البته می شد بهتر از اینها چه از نظر کاری و محتوایی برنامه ریزی کرد.
نا شناس 27 بهمن 1392
جای مهندس دستباز معاون شهردار تهران درامورمیادین تره بارواقعا خالی بود
نا شناس 27 بهمن 1392
اگه از دولت تدبیر بودن این کاررو انجام میدادن الان رسانه ها وروزنامه چه ها مینوشتن .این هم از جامعه خبر نگاری و....مثل این 8ماهی چنان سکوت کردن که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده ولی برعکس بدتر از قبل شدش وای به حال ما
سایه 27 بهمن 1392
ای داد،کس به داغ دل باغ ،دل نداد
"بادا "مباد گشت "مباد ا"به باد رفت
فرصت گذشت وحرف دلم نا تمام ماند
بعد از سال ها دوری از وفاق و دوستی حرکتی هر چند به قول بعضی ها نمادین انجام شد و این عمل نقطه عطفی جهت همدلی است . ای دوستان به ظاهر دلسوز که جز انتقاد کاری بلد نیستید کمی منصف باشید و سعی کنید این نگاه مغرضانه را اعتدال بخشید . در جواب دوست متشخصی که فرمودند پول بیت المال هزینه شد باید عرض کنم که این محفل اسپانسر مالی داشت و پولی از دولت هزینه نشد . ضمنا برای گردآوری این همه به قول شما فقط تحصیل کرده( نه نخبه ) انرژی و زمان صرف گردید . باشد خداوند به تمامی خادمین نصرت و اندک مغرضین فرصت اصلاح عطا نماید .
سخن از جور تو آید به زبانم
رنگ رخساره خبر می‌دهد از حال نهانم
گاه گویم که بنالم ز پریشانی حالم
بازگویم که عیانست چه حاجت به بیانم
نا شناس 27 بهمن 1392
درودبرنکاو200نخبه اش مطمئنم بگردیدنخبه های بیشتری درکل کشورپیدامی کنید،تاچشم مخالفان دربیاد
نا شناس 26 بهمن 1392
دمش گرم هرکی این طرح رو داد
احمد 26 بهمن 1392
با تشکر از برگزار کنندگان این همایش.... بهتر بود توضیح بفرمایند که شرکت کنندگان در این همایش در چه زمینه ای نخبه بودند... خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند
روشن 26 بهمن 1392
مخاطب عزیز: بی انصاف نباشید بیایید منصفانه قضاوت کنیم
1 اولا این همایش گامی جدید وموثر برای شهرستان بوده است
2 همایش شامل نخبگان ومدیران برجسته وچهره های موثر رادر برگرفته است 3در شهرستان هیچ گروه تا به حال نتوانسته چنین جمع موثری را دریک زمان ومکان گرد هم بیاورد ( خوشا بحال آنانیکه در این همایش حضور یافتن)
4 حداقل ثمر ه این همایش صله رحم نیوروهای تاثیر گذار نکایی بوده وانشاا..در جلسات بعدی با برنامه ریزی بهتر وبه صورت کارگروهی وهمایشی دست اندر کاران وارو عمل شوند
5 لازم بذکر است اینقدر به اختلافات سیاسی دامن نزنید و بزرگان شهر بیایند برای توسعه شهرمان جدی قدم بردارند واین حرکت را به فال نیک بگیرند وانتقاد سازنده داشته باشند
کلام اخر فصل الخطاب وادر امور رهبر معظم انقلاب است وواقعا باید التزام عملی داشته باشیم
علی 27 بهمن 1392
به نام نکا به کام عده ای خاص!!! وقتی که همایشی برای تامین منافع شهرستان نکا به دست معامله گران و فروشندگان آن انجام بگیرد معلوم است که در بین مدعوین ه . غ دیده می شود و سخنرانان آن از خارج شهرستان باشند. و جز عده ای اندک که میتوان تعریف نخبه را برای آن ها داشت مابقی افراد به جهت زد و بند سیاسی و حضور نمایشی و با حمایت و دعوت عده ای خاص به این مراسم دعوت شده اند.
احمدي 27 بهمن 1392
نخبه جديد نكايي -ه .غ . اين كشف جديد اين سمينار بود
سید علی 27 بهمن 1392
مسول محترم سایت . تریبون سایت امانت نظام است که خداوند موقتا در اختیار شما قرار داد . آنچه که از همایش بعنوان خطای بزرگ اتفاق افتاده و مردم دلسوز اطلاع رسانی میکنند منعکس کنید که مجدد تکرار نشود .شجاعت داشته و در امانت خیانت نکنید اخبار را بر اساس سلیقه شخصی سانسور نکنید و بنویسید که محارب نظام و مقام معظم ی هم در جلسه چلانده شد کسی که انباری از سلاح وینچستر مدل 2008 از او کشف شد و در تمام کشورها مجازاتش کمتر از اعدام نبوده و رافت نظام حق حیات به او داد و گروه زیادی از عزیزان تحت عنوان نخبه مورد بازی یک تاجر ... قرار گفتند و دهها نکته ناگفته ....
k;h 27 بهمن 1392
خواهشمندیم نخبه های شناسایی شده اسامی آنها را حداقل اعلام کنید تا درسی برای نسل جوان بشود
شهروند نکا 27 بهمن 1392
با سلام ضمن تشکر از برگزارکنندگان بهتر بو د از اساتیدی مانند دکتر سینا که اشراف بر مسائل و مشکلات اقتصادی کشور واستان و شهرستان نکا دارند جهت سخنرانی در ان جلسه استفاده می شد .
محمد 27 بهمن 1392
نخبه اونه که تولید میکنه راست می گید انها رادعوت کنید ،نه اینکه کاسب ومعلم.............جمع کنید بگید نخبگان نکا ،خروجی اش چی بود،حداقل تولید کنندها راجمع میکردیدتعدادی کارشناس کشاورزی،باغداری دامداری...رادعوت تاانهابرای سطح اگاهی تولیدکننده ها صحبت میکردند
نا شناس 28 بهمن 1392
اگر نیت برگزارکنندگان واقعا جمع اوری نخبگان (درامور مختلف) بوده و نه مسائل سیاسی چرا چربش سیاسیون بیشتر از نخبگان بوده!؟ آنهم بعضی از سیاسیونی که.... محرز بوده!! و یا افرادی که سابقه خوبی در شهر در گذشته نداشتند. بعضی از نخبگان علمی دعوت شده در همایش آخرای سالن نشسته و بعضی از آنهایی که نه نخبه بودند و نه موثر با احترام در ردیفهای جلو نشسته بودند. آبا این احترام به شخص نخبه است؟ ... «آقایون سیاسی کاریها و کارهای انتخاباتی را رها کنید و به فکر رشد و پیشرفت شهر باشید» ...
سایه 29 بهمن 1392
سالهاست که در این شهر محروم و مظلوم طی طریق میکنیم ولی تا بحال کسی به فکر برگزاری چنین جلسه ای نیافتاده امروز که چنین واقعه ای رخ داده عده ای با صطلاح دلسوز دایه مهربانتر از مادر شده اند و ندای حقگویی سر می دهند بیایید برای یکبار هم که شده وجدان خود را از خواب بیدار کنید
دوستان دلسوز اگر نیت شما خیر است بیایید راه بهتر برگزار نمودن این قبیل مجالس را پیشنهاد دهید نه آنکه برگزار کنندگان را نقد نمایید. بخاطر همین نگاههای مغرضانه دوستان دلسوز است که شهر ما امروز شبیه نکای 50 سال پیش است با این تفاوت که یکرنگی جای خود را به دو رنگی و نفاق داده . بیایید خوبیها را ارج نهیم و زحمت این دوستان را کمرنگ نکنیم .
ای داد،کس به داغ دل باغ ،دل نداد
"بادا "مباد گشت "مباد ا"به باد رفت
فرصت گذشت وحرف دلم نا تمام ماند
رادین 28 بهمن 1392
فکر خوبی بود ولی بهتره بیشتر روی این برنامه کارشناسی بشه و تداوم داشته باشه با تشکر از مسئولین برگزار کننده
سایه 30 بهمن 1392
با سلام ضمن گله مندی بسیار شدید از مدیریت این سایت باصطلاح خبری و آزاد. . شما که شدیدا مطالب را سانسور می نمایید و سلیقه ای برخورد مکنید لطفا پنجره ارسال نظررا از سایت خود بردارید.جگر شیر نداری سفر عشق مرو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.